Een laatste groet als begin - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Edwin Wijlen - WaarBenJij.nu Een laatste groet als begin - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Edwin Wijlen - WaarBenJij.nu

Een laatste groet als begin

Door: Edwin

Blijf op de hoogte en volg Edwin

23 September 2007 | Nederland, Enschede

Ik kijk nog maar eens een keer goed rond. Afgezien van verzakte luxaflex voor de ramen en een kast van ongekende omvang, staat mijn kamer leeg. Heel leeg voor mijn doen. De kamer die bijna vier jaar lang mijn thuis was, staat te wachten op de volgende bewoner. De ruimte klinkt hol, is opgeruimd en niet stoffig. Is ook wel eens leuk.

Het zal wennen zijn zonder huisgenoten waar je af en toe stapelgek van wordt, maar met wie ik een geweldige tijd heb meegemaakt. Vooral de feesten waren van ongekend niveau, waaronder die van vorige week zaterdag. Het dozijn kratten bier bij de voordeur staan op hun statiegeld te wachten. Het verraadt een avond vol poëtische hoogstandjes, muziek met behoorlijke decibels gebracht, goede cadeaus, slappe teksten en slechte cadeaus.

De backpack staat gepakt in de gang. Morgen bidden dat de NS een goede dag heeft, de trein pakken en richting Schiphol om daar om 13:40 het vliegtuig naar Dubai te pakken. Tijd voor een nieuwe bizarre wereld dat kitsch tot kunst probeert te verheffen en onnozele miljarden projecten uit de grond stampt alsof het gaat om kermisattracties. Ergens tussen die zandduinen ga ik proberen te genieten de komende drie maanden en van mijn stagetijd een prachtige periode te maken. Daarna vlieg ik eind december samen met Lon naar Zuid-Korea om Jin te bezoeken samen met Peter & Steef en oud & nieuw te vieren in Seoul. Daarna zullen Lon en ik vervolgens door vliegen naar Bangkok en twee maanden reizen door Thailand, Laos en Vietnam.

Vanuit het geliefde Enschede groet ik u allen de laatste maal vanaf Nederlandse bodem. Vergeet niet een beetje voor elkaar te zorgen, bij het derde blad bier in de Good Fellows nog eens aan me te denken en FC Twente richting grootse successen te schreeuwen in Europa. En mocht je benieuwd zijn of ik nog wat meemaak, dan kan je hier terecht.

  • 24 September 2007 - 06:23

    Karlijn:

    Wauw! Edwin, wat een ontzettend gave plannen! Echt heel relaxed... Als je nog zin hebt in een leuke avond met een heel gezellige Ozzie in een veel te mooi appartement moet je het even laten weten, vriend van mij woont nu voor twee jaar in Dubai namelijk. Enne, weet zeker dat je Azie helemaal te gek gaat vinden - zo relaxed daar! Heeeeel veel plezier enne met je afscheidsfeestje zat het wel goed zie ik, mooie foto´s! X Karlijn

  • 24 September 2007 - 07:25

    Sussan:

    Klinkt goed! Heeeeel veel plezier daar, maar dat gaat ongetwijfeld goed komen!! see ya! (naja, dat duurt nog wel weer even...)x

  • 24 September 2007 - 07:42

    Erik-Jan:

    Goed je nog even te hebben gesproken gisteren! Eindelijk begint het buitenlandavontuur waar je al zo lang op hebt gewacht. Goede reis vandaag en sterkte in de woestijn!!!

    Erik-Jan

  • 24 September 2007 - 08:31

    Bas:

    He Eddie, nogmaals succes met de reis en veel plezier de komende maanden! Ik kijk uit naar de verhalen en foto's.

    Jallah!!

  • 24 September 2007 - 08:55

    Ankie:

    Hey Edwin!

    Super gaaf dat je naar Dubai gaat en daarna Azië onveilig gaat maken, geniet ervan en veel succes ben benieuwd naar je verhalen!

    Grz Ankie

  • 24 September 2007 - 09:15

    Alex:

    he ouwe baas

    eindelijk jij dan naar het buitenland. Opgeruimd staat netjes en ga je sowieso niet missen!

    groeten

  • 24 September 2007 - 10:16

    Miranda:

    Ha Edwin,
    Jammer dat we elkaar bij Guus niet tegengekomen zijn! Maak er een mooie tijd van! Ik zal je site in de gaten houden!
    X Miran

  • 24 September 2007 - 11:02

    Cis:

    hoi ed,
    Goed om te horen dat je feest geslaagd was! Ik ken het..afscheid nemen van de mina.. ik wens je heel veel succes en geniet van de komende tijd!

    Liefs Cis

  • 24 September 2007 - 11:13

    Sylvia!!:

    Heej Edwin!!!

    Heel veel plezier en heel veel succes, maar dat gaat vast wel lukken!!!
    Ga heel veel aan je denken!!
    Liefs en een kus Syl.

  • 24 September 2007 - 15:37

    Hester:

    Hee ed,

    je zit nu dus lekker in het vliegtuig richting dubai... Ik hoop dat je t superleuk gaat hebben en okee, er ook nog wat van leert! Ik zal af en toe zeker nog aan je denken in bijv. de good fellows! Hou ons goed op de hoogte en wees heel lief voor Lon de aankomende drie maanden aan de telefoon enzo!
    Ik zal je missen, tot over een half jaartje.

    Knuffels Hester

  • 24 September 2007 - 17:54

    Daphne:

    PIKORNI!! Btje jammer dat ik nu alleen fanatiek moet gaan doen bij de F-Side!
    Maar heeeeeeeel veel plezier gewenst!!
    Wordt vast een top tijd!

    Liefs en dikke (K)

  • 24 September 2007 - 17:59

    Marlous:

    Hey die Edwin!
    Je lang niet gezien of gesproken, maar leuk om via deze weg te horen dat je een stageplek in Dubai hebt! Echt gaaf! En daarna nog effe een paar maanden chillen en de wereld verkennen! Toe maar! Jij hebt het goed bekeken merk ik wel!
    Ik wens je heel veel succes en uiteraard nog veel meer plezier en onwijs mooie ervaringen toe! Geniet ervan!

    Groetjes, Marlous

  • 24 September 2007 - 19:39

    Robin:

    Aaah..nu moeten we je allemaal een half jaar missen! Hopelijk leuk feestje gehad, al het bier nog opgekomen? Doe je voorzichtig, we willen je heel terug!!
    Kus

  • 24 September 2007 - 21:40

    Aniek:

    Klinkt gunstig, leuk! Ben benieuwd naar je verhalen!
    x aniek

  • 25 September 2007 - 19:31

    Von Vau:

    Heej moatie!

    Heanig an daar in die zandbak want de R zit weer in de maand en je weet immers maar altijd te goed wat dat betekend.

    Mail je nog wel enzo!

    Groet uit Grunn van een deel van het toekomstig management-team ;)

  • 26 September 2007 - 10:31

    Manon:

    Ik heb wellicht een paar traantjes weg moeten pinken bij het lezen van je bericht, maar kijk nu heugelijk uit naar de volgende vanuit Dubai!
    Geniet ervan!!!
    Dikke kus vanuit Groningen

  • 26 September 2007 - 14:46

    Rolf:

    Heej ! Succes daaro tussen de rijke Olie Sjeiken ! Misschien kun je nog wel mooi palmboom-eiland opspuiten! Wacht de verhalen wel af.

    Groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2009

Life in Scotland

10 Oktober 2008

Glesga!

09 Maart 2008

Afscheid uit het paradijs

29 Februari 2008

You buy something!

10 Februari 2008

Stil...
Edwin

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 49901

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: